Selasa, 14 Disember 2010

TRaVeLLinG


dah tiga hari aku x tulis apa-apa sbb x tahu nak tulis apa dah tiada apa yg terjadi...tapi ari ni aku nak tulis "something"u knoew what is "something "i want travelling again......ohhhh yes!!!!!!! finally i get vacation......dah nak abis cuti baru dapat vacation......tapi ada sesuatu juga yg aku x suka~~~~ ......my family...nak balik kampung.....travelling dan balik kampung dalam seminggu.........x suka balik kampung......x best ....terseksa.....plus bosann....tapi travellling......omygosh bestnya.....the secret is :my village.....is remain...secret.....soorry kadang-kadang ada sesetengah perkara kita x bleh bagitahu orng lain...sorry sangat-sangat....tapi travelling i will tell u alll...i want go medan,indonesia naik air asia.....omygosh.....that my hobbies..hahahahahahah..travelling plannya macam ni esok ari selasa aku akan ambil tiket ke medan sekali ke kampung ...then i wiill return first january.....nak sambut tahun baru di medan ddk di medan 4 days 3 night.....OR 3 days 2 night.....n di kampung 5 days 4 night sekali buat kenduri...but sebelum balik aku akan beli baju sekolah......n shopping untk balik kampung...one thing kat kampung i need wear scarf that is traditional ....at my village....= =i will back with a lot of picture , souveniers n happinesss....soon yeahhhhh.....with love....xoxoxo FLIGHT TO INDONESIA


yEEEEEEEESSSSSSS.....I LOVE TRAVELLING
glitter-graphics.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan